wtorek, 12 września 2017

Podsumowanie sierpnia 2017 + VIDEOBLOG 3

Sierpień to chyba jeden z moich ulubionych miesięcy, który w tym roku obfitował w masę pozytywnych wydarzeń. Był to miesiąc naprawdę intensywny pod względem zaplanowanych wyjazdów, o których pisałam wam TUTAJ (Na walizkach- plany na sierpień).


Na początku sierpnia, po miesięcznej przerwie pojechałam wreszcie do Wrocławia. Dosłownie na cztery dni, bo już pierwszy weekend wyjechaliśmy do Krakowa, by brać udział w mistrzostwach Street Workout Poland Championship. Oczywiście nie ja rywalizowałam o miano mistrza, a mój Jakub. Niestety nie udało mu się stanąć podium, ale to nie jest istotne, bo te zawody miały w sobie OGIEŃ! Dużo pozytywnej energii, ludzi kochających ten sport i siły. W dzień moich urodzin wracaliśmy z Krakowa do domu. Nie najlepiej zniosłam tę podróż. Wieczorem poszliśmy na urodzinowe lody, a od Jakuba dostałam piękne róże. 12 sierpnia byliśmy na weselu, gdzie znaliśmy może trzy osoby (nie licząc młodej pary), a bawiliśmy się super. Dwa dni później wyjeżdżaliśmy na kolejne wesele przyjaciół, które odbyło się 15 sierpnia. Cudownie spędziliśmy czas goszcząc się u Panny Młodej. Kilka dni później pojechałam z moją młodszą siostrą na tydzień do Wrocka i udało mi się ponownie zawitać w GoJump. Wróciłyśmy do domu i już mogłam odetchnąć do końca sierpnia. WRESZCIE, choć nie na długo.



Sami widzicie, że nawet nie odpoczęłam porządnie. Podzielcie się ze mną jak wam minął sierpień. Kto z was wrócił już do szkoły i czy dobrze wykorzystaliście wakacyjny czas?

Zostawiam was z krótkim videoblogiem, który ilustruje jak wyglądał mój sierpień.


20 komentarzy:

  1. Uwielbiam przeżywać intensywnie czas, wtedy się nie rozleniwiam. Kocham Wrocław i Kraków i rok temu spędziliśmy z chłopakiem w tych miastach tydzień. Chętnie bym wróciła :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  2. You certainly seem to have a really great time :D

    xx

    d'star

    *d'star*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku zwiedziłam Polskę w każdą stronę :) to był bajeczny czas :) Obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia 😊 Pozdrawiam i zapraszam do siebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam urodziny w sierpniu ;3 Kiedyś bardzo lubiłam ten miesiąc, teraz zdecydowanie bardziej lubię listopad. W ogóle czuję, że jestem jesienną osobą. Brr nie lubię wesel. Nie potrafię się na nich odnaleźć, na całe szczęście najbliższe jakie mnie czeka to wesele przyjaciółki w 2019 roku ;3 Też byłam w te wakacje we Wrocławiu! ;3
    Pozdrawiam
    psychoil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wesele siostry w październiku i nie mogę się też już doczekać, to genialna zabawa :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na weselu zawsze jest świetna zabawa, nawet jak się nie zna za dużo osób to i tak zawsze można kogoś poznać :)
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo się u Cienie działo, uwielbiam wesela :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że aktywnie spędzasz czas :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie spędziłaś czas ^^ Świetne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze wykorzystany czas^^ jesteś bardzo aktywna
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  12. moje wakacje jakieś nie były bardzo "zawalone" ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. your photos are so pretty :)

    lets follow for follow !

    Blog +GIVEAWAY

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow naprawdę aktywnie spędziłaś ten miesiąc! Super zdjęcia
    pozdrawiam

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Filmik świetnie Ci wyszedł :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.