poniedziałek, 21 sierpnia 2017

VIDEOBLOG 2 - NORWEGIA

Hej wszystkim! Pamiętacie gdzie rok temu spędziłam wakacje? Miałam okazję spełnić jedno ze swoich małych marzeń - odwiedzić Norwegię. Marzenie spełniłam, a posty dotyczące wyjazdu możecie przeczytać TUTAJ (klik). Trochę mi wstyd, że ten filmik pojawia się tutaj prawie rok po wycieczce, ale mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. Jest to drugi filmik, który udało mi się całkowicie samej zmontować. Do perfekcji jeszcze mi daleko, szczególnie, że materiał nie był nagrywany pod bloga.

Gorąco zapraszam was do rozwinięcia, w którym znajdziecie filmik!




Dajcie znać czy wam się podoba, czy chcielibyście więcej takich filmików. Może macie dla mnie jakieś wskazówki, by filmiki wyglądały bardziej profesjonalnie? 

17 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam pojechać do Norwegii, filmik jest mega! :D
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Norwegia jest piękna:) Według mnie filmik zrobiony jest bardzo dobrze.

    Pozdrawiam
    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    https://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na filmiku zawarłas bardzo fajne momenty, co sprawia, że oglądałam go z ciekawością :) Norwegia chyba nie jest dla mnie, ponieważ lubie kraje, gdzie ciagke jest 40 stopni haha:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Norwegia jest taka piekna, kiedys tez sie tam wybiore :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  6. W Norwegii akurat jeszcze nie byłam,może wkrótce się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting vlog dear, the pictures are so beautiful ♥

    El Rincón de Paulagc

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam, nigdy nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie byłam :( Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się odwiedzenie Norwegii! Co do filmiku popracowałabym trochę nad dźwiękiem i tym, że obraz jest trochę zniekształcony (może przez obiektyw szerokokątny?), ale jesteś na dobrej drodze, bo do perfekcji jest tylko jeden krok - rób to :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz, wskazówki i za motywację do robienia tego dalej :) Materiał, z którego przygotowałam filmik nie był kręcony pod bloga, a raczej do przygotowania "rodzinnej" pamiątki z wakacji, więc dźwięk rzeczywiście nie jest najlepszy, chociaż starałam się zrobić w programie co mogłam. Co do obiektywu, nagrywaliśmy tzw. rybim okiem, więc obraz jest trochę zniekształcony. Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  11. Bardzo fajny filmik ^^ Nie miałam okazji być w Norwegii ;p
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie pokazane na filmiku :D. Dobrze dobrana muzyka moim zdaniem :D.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.