wtorek, 29 sierpnia 2017

Biała bluzka hiszpanka - czyli pierwsza stylizacja na blogu!

Całkowicie szczerze- nie planowałam tego. Nie mam pojęcia jak do tego doszło, ale stało się- tworzę pierwszy wpis ze stylizacją modową na blogu. Muszę przyznać, że to dla mnie nowość, w pewien sposób wyjście ze swojej strefy komfortu. Wystawiam samą siebie, to jak wyglądam do waszej oceny. Nie jestem blogerką modową, szafiarką, ani nic z podobnych. Lubię czasami pobawić się modą, chociaż jeżeli chodzi o ubiór- częściej wygrywa wygoda.

Ostatnie dni sierpnia. Ostatnia niedziela w tym miesiącu, a ja łapię promienie słońca jak głupia, jakby wrzesień miałaby pozbawić mnie tej żółtej plamy. Widać to na zdjęciach niżej, które wykonaliśmy przy ostrym świetle zachodzącego słońca.

W roli głównej zagrała biała hiszpanka z Bershki i trapezowa spódnica z przetarciami z Mohito.
Chyba musiałam odczekać te dwadzieścia dwa lata, żeby wreszcie zrozumieć, że spódnice są wygodne; że właśnie jest  idealny czas na pokazywanie nóg; że się w nich dobrze czuję. W te wakacje wszelkie spódnice i ja tworzyłyśmy zgrany zespół. Jeansowa spódnica, do tego biała góra, która pasuje niemalże do wszystkiego i jestem gotowa. Całość dopełniają ukochane espadryle i stara jak świat kurtka jeansowa.


Dajcie koniecznie znać, czy podoba wam się ta stylizacja i czy chcielibyście więcej takich wpisów.
Trzymajcie się ciepło i korzystajcie z ostatnich dni wakacji!

27 komentarzy:

  1. Chcemy zdecydowanie więcej takich postów :D Wyglądasz bajecznie, a hiszpanka boska :D Miałam na oku podobną błękitną z Reserved, ale jak to ja :D Czaiłam się, czaiłam i się wyprzedała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam że bardzo modne są teraz te bluzki, pięknie wyglądają :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w hiszpance :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja, a bluzeczka jest naprawdę bardzo ładna ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta bluzeczka. Ja też staram się łapać ostatnie promienie słonca 🌞

    Podrawiam
    https://zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz :) Uwielbiam hiszpanki

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też dopiero ostatnio przekonałam się do spódnic, wyglądasz super!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się takie bluzeczki!

    Pozdrawiam cieplutko :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 3 sukienki z motywem hiszpanki i są to moim zdaniem jedne z bardziej " letnich rzeczy" PIĘKNIE WYGLĄDASZ!
    ZAPRASZAM DO MNIE - dążę do 300 obserwatorów :* Odwiedziny mile widziane!
    http://zozolekk.blogspot.com/2017/08/estee-lauder-double-wear-czy-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, dzięki tej spódnicy nie jest za bardzo elegancka i można ją nosić na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie o to mi chodziło, dzięki :)

      Usuń
  11. Piękny zestaw! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też musiałam dojrzeć do spódnic :P
    Świetnie wyglądasz w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing look!
    I`m following your blog with a great pleasure by GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovicmilica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    https://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey! Hi!
    I really liked the post hehe. I just got to know your blog and I'm following it, will you still give me back?. Thank you. Thank you.

    A hug!

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing post dear, so interesting photos, love it!
    You look is cute! Great place for photoshooting!

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygladasz bardzo ladnie w tym zestawie !:) Pozdrawiam

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.