poniedziałek, 17 lipca 2017

Seriale #2

Jakiś czas temu na blogu pojawiła się pierwsza część serii o serialach, którą możecie przeczytać tutaj (klik). Przedstawiłam w niej trzy produkcje o wątku kryminalnym, które moim zdaniem są warte uwagi. Jak już zaznaczałam nie jest to jedyny gatunek, jaki lubię i oglądam. Dzisiaj dla kontrastu przedstawię wam serię seriali luźniejszych i idealnych dla nastolatków! 

Zapraszam do rozwinięcia, obiecuję bez wielkich spojlerów!

#Słodkie kłamstewka
(2010-2017) 7 sezonów
http://cdn.spoilertv.com/images/headers/pretty-little-liars.jpg
źródło: spoilertv.com
 
Pretty Little Lairs to seria, która powstała na podstawie książek Sary Shepard i podbiła serca wielu nastolatków. Akcja serialu toczy się w niewielkim miasteczku Rosewood i opowiada o losach pięciu przyjaciółek. Pewnego dnia jedna z nich znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Poszukiwania nie przynoszą efektów, a Alison zostaje uznana za zmarłą. Po jej pogrzebie reszta dziewczyn dostaje tajemnicze wiadomości z pogróżkami od osoby podpisującej się inicjałem "A". Niedawno został wyemitowany ostatni odcinek 7 sezonu. Fani poznali tożsamość tajemniczego prześladowcy. Moim zdaniem serial miał swoje lepsze i gorsze momenty. Czasami widz trzymany był w napięciu, a czasami akcja ciągnęła się jak flaki w oleju. Moja ocena 6/10. Polecam zobaczyć, szczególnie do 3 sezonu włącznie.

źródło: youtube

#90210
(2008-2013) 5 sezonów
https://tv-fanatic-res.cloudinary.com/iu/s--E2T6H3Ml--/t_full/f_auto,fl_lossy,q_75/v1371163257/full-cast-photo.png 
źródło: tvfanatic.com

90210 zaczęłam oglądać na przełomie gimnazjum i liceum. Serial opowiada o życiu grupki przyjaciół mieszkającej w słonecznej Kalifornii, ich zmaganiach ze wszelkimi problemami z rówieśnikami, rodzicami, szkołą, używkami i nie tylko. Chociaż niektóre sytuacje w serialu są przerysowane (jak w większości produkcji tv), to jednak ogląda się to lekko i przyjemnie.  Myślę, że jest to dobra rozrywka dla nastolatków w nudne wieczory. Swoją drogą, 90210 to spin-off serialu Beverly Hills 90210, którego nie miałam okazji oglądać. W przyszłości chętnie zobaczę starszą wersję, dla porównania z nowszą. Produkcję z 2008 roku oceniam jako 8/10. 

źródło: youtube

#Plotkara
(2007-2012) 6 sezonów
 http://www.serialowa.pl/wpr/wp-content/uploads/2011/05/640gossip.jpg
źródło: serialowa.pl
 
Dla mnie Gossip Girl było istnym arcydziełem, które zaczęłam oglądać jakoś na przełomie drugiej i trzeciej klasy gimnazjum. Uwielbiałam po lekcjach przeżywać razem z bohaterami wszelkie intrygi, przyjaźnie, romanse, szkolne perypetie. Do tego tajemnicza Plotkara- blogerka mająca oko na bogate dzieciaki z Upper East Side, znająca wszystkie pikantne szczegóły na temat ich życia. Podobało mi się to, że przez wszystkie sezony naprawdę ciężko było odgadnąć kim jest tytułowa Plotkara. W dodatku cała oprawa serialu tj. stroje, muzyka, klimat Nowego Jorku sprawia, że wsiąka się w ten serial jak woda w gąbkę! Ja mam ogromny sentyment, dlatego 10/10.

źródło: youtube

Oglądaliście te seriale? Co o nich myślicie? Co jeszcze dodalibyście do tej listy?

20 komentarzy:

  1. Zaczęłam oglądać PLL i nawet mi się spodobało. A Gossip Girl uwielbiam <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem wielką fanką seriali,
    ale Wikingów, Skam i Misfits oglądnęłam jednym tchem ;-)


    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz :-)
    Pozdrawiam!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Not watched a single one of them, but I was attracted Gossip Girl))

    wdresscode.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ogladam sporo serialu takich jak ahs i stranger things
    Anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Plotkarę oglądałam kiedyś i nie żałuję ;) Aktualnie jedyne co oglądam w necie to the Originals, a niestety mam spore zaległości, nigdy nie ma czasu.. :(
    Zapraszam do mnie,
    http://testyroks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam żadnego z tych seriali, chyba w wakacje czas nadrobić zaległości xd
    Obserwuje ;)


    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie oglądam seriali. Nie wiem, wszyscy się nimi tak zachwycają, a ja nawet żadnego nie zaczęłam... Może najwyższa pora po jakiś sięgnąć :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam żadnego z tych seriali, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii o "Pretty Little Liars" i "Plotkarze". Trochę mnie korciło, żeby obejrzeć właśnie PLL, ale nie lubię, kiedy akcja - jak to określiłaś - ciągnie się, jak flaki z olejem, dlatego może faktycznie skończę na 3 sezonie. :D
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie trzy znam ale do żadnego nie mogę się jakoś zebrać i wybieram w końcu coś innego... może w końcu.
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam każdy, ale żadnego nie oglądałam - to dziwne, chyba coś ze mną nie tak, chyba czas nadrobić zaległości :P
    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam słodkie kłamstewka :)

    https://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 90210 to HiT!
    Zapraszam do mnie :)


    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych 3 propozycji oglądałam PLL, i szczerze go polecam :) A teraz zaciekawił mnie 90210 :)
    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem wielką fanką PLL!

    https://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. musze zaczac ogladać dalej słodkie kłąmstewka ! świetny serial

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem przyjemnie mi się oglądało 90210 :) Ale jednak wolę seriale w innym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest tak dużo seriali a tak mało czasu :D

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.