sobota, 29 lipca 2017

Na walizkach - plany na sierpień!

Hej! Właśnie jestem w pociągu i mam ok. 1,5 godziny do celu. Stwierdziłam, że skoro nie mam nic ciekawego do roboty to napiszę post! Piszę go na komórce, bo nie wzięłam nawet ze sobą laptopa, więc nie jestem pewna czy wszystko mi wyjdzie. Już mam mały problem z wyjustowaniem tekstu.


Co u mnie? W piątek (28.07) zakończyłam cztery tygodnie praktyk w urzędzie miejskim. Z jednej strony nie chciało mi się codziennie wstawać rano, jechać rowerem na praktyki, siedzieć tam sześć godzin, ale z drugiej strony cieszę się, że mogłam poznać od środka jak wygląda tam praca. O dziwo urzednicy nie tylko siedzą i piją kawę, ale czasami muszą też popracować. Jeżeli się zepnę to opiszę praktyki z mojej perspektywy w osobnym poscie. Dajcie znać czy chcecie o tym przeczytać.

Druga sprawa to moja dzisiejsza podróż. Otóż jadę na wieczór panieński przyjaciółki, który jest dla niej imprezą niespodzianką. Mam nadzieję, że zupełnie się nie domyśla tego co ją dzisiaj czeka. Powiem szczerze, że to mój pierwszy w życiu wieczór panieński i liczę na super zabawę. A! I pierwszy raz będę druhną.

U Justyny zostaję na dwa dni i w poniedziałek rano jadę bezpośrednio do Wrocławia. Nie byłam tam cały miesiąc i już trochę tęsknię. Mam nadzieję, że odpocznę  i miło spędzimy czas z Kubą po naszej małej rozłące. Ale we Wrocku też długo nie posiedzę, zaledwie cztery dni, bo w piątek jedziemy do Krakowa. W weekend (5-6 sierpnia) Kuba ma mistrzostwa Polski w Street Workoucie, więc czeka nas drugi w tym roku wypad do miasta Kraka. Po Krakowie czekają nas dwa wesela. Jedno u naszych dobrych znajomych w Białej Podlaskiej, a drugie u Justyny.

W między czasie skończę 22 lata. Wydaje mi się, że dopiero po 17 sierpnia czeka mnie rozluznienie i może osiądziemy wtedy w jednym miejscu na jakis czas. Chciałabym wtedy zaplanować jakiś wakacyjny, relaksacyjny wyjazd.

Ja chyba lubię być w drodze. 😊

Co u was słychać? Jakie macie plany na sierpień? Gdzie spędzacie wakacje?

21 komentarzy:

  1. Widzę, że u Ciebie dużo się dzieje. Ja też jeszcze nigdy nie byłam na wieczorze panieńskim.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wieczory panieńskie to świetne imprezy a Wrocław to magiczne miasto! Może uda Ci się zaplanować tą chwilę dla siebie :)
    mamy nadzieję, że zajrzysz też do nas i zostawisz coś po sobie:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miałam praktyki w urzędzie skarbowym to też o dziwo coś tam pracowali, jednak najlepsze to w pokoju, którym byłam był istny stragan. ^^ Ta sprzedawała miód inna jakieś ubranka po córce a następna zamawiała rzeczy z ikei. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanego wypadu :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że koleżanka będzie miło zaskoczona i będziecie się dobrze bawić. I powodzenia w Krakowie :) pozdrawiam!

    https://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog!
    https://www.facebook.com/FLARRI

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę miłej zabawy :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością to ciekawe doświadczenie poznać pracę urzędników od wewnątrz. Przeciętnego człowiekowi wydaje się,że oni tam nic nie robią. I ciężko mieć solidne zdanie na ten temat jak się nie widziało tego. Miłego podróżowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no grafik napięty, życzę udanej zabawy na weselach i wieczorze panieńskim. Ja już raz byłam druhną i przyznać muszę, że uczucie niesamowicie fajne :)

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że Twoje wakacje są aktywne i wyjeżdżasz, mam nadzieję, że wyjazd będzie udany ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawdę sporo planów. Życzę miłej zabawy na wieczorze panieńskim :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, zawrót głowy, zawsze coś się dzieje :D Udanego wyjazdu :)

    Mój sierpień niestety za ciekawie się nie zapowiada ;)

    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę!
    ja praca
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chcę poczytać o praktykach! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny post :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja praktyki zaczynam od 21 sierpnia, strasznię się ich boję :/
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Oslo, z którego widzę też elementy u Ciebie na blogu ♥
    Pozdrawiam i obserwuję.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam pojęcia co będę robić :D Narazie zwiedziłam Warszawę na początku miesiąca.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale dużo się u Ciebie dzieję, aż pozazdrościć :D

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.