wtorek, 16 maja 2017

Seriale #1

Hej, jeżeli kiedykolwiek weszliście w zakładkę "AUTORKA BLOGA" to wiecie, że uwielbiam oglądać seriale. Chyba nawet bardziej wolę zagłębić się w jakiś serial, aniżeli obejrzeć film. Aktualnie oglądam ich naprawdę sporo i dlatego chciałabym zamieścić na blogu mini serię o takiej tematyce.

Muszę wspomnieć, że uwielbiam seriale z wątkiem kryminalnym, ale nie to jedyny gatunek, który oglądam. Lubię takie, które ukazują pracę detektywów czy policji, choć często są to przerysowane obrazy to jednak lekki dreszczyk i ciekawość po prostu sprawia, że nie mogę się doczekać kolejnego odcinka! 

Dzisiaj polecam trzy seriale, których emisję zakończono, ale zdecydowanie są warte uwagi. Zapraszam do rozwinięcia!

#Dexter  
(2016-2013) 8 sezonów
źródło zdjęcia: film.onet.pl
W moim odczuciu jest to jeden z tych seriali, trzeba zobaczyć. Michael C. Hall wykonał kawał dobrej roboty wcielając się w tytułowego Dextera, który prowadzi podwójne życie. Wiecie, że pod latarnią najciemniej? Główny bohater pracuje jako analityk krwi w wydziale zabójstw jednocześnie będąc seryjnym mordercą. Złożoność głównej postaci zachwyca. Z jednej strony widzimy mordercę, który bez mrugnięcia zabija swoje ofiary, ale z drugiej strony działa według kodeksu i zabija tylko tych, którzy zasługują na śmierć. Jak zareagują jego bliscy, gdy dowiedzą się o nim całej prawdy? Sprawdźcie koniecznie! Jak dla mnie 9/10, bo zakończenie serialu niestety mnie trochę rozczarowało, chociaż wiem, że jest to jedne z sensowniejszych rozwiązań akcji.  
źródło zdjęcia: freedisc.pl

#Nikita (2010-2013) 4 sezony
źródło zdjęcia: pl.pinterest.com
Kolejny serial, w którym tytułowy bohater jest precyzyjnym zabójcą. Nikita grana przez Maggie Q to kobieta, która została uratowana przez tajną agencję przed wyrokiem śmierci i wyszkolona na niezawodnego szpiega. Bohaterce udaje się uciec z Sekcji, która ją zrekrutowała i od tamtej pory jej głównym celem jest jej zniszczenie. Aby jej się udało musi znaleźć sobie sprzymierzeńców. Kto zdecyduje się pomóc Nikicie w walce z agencją? Zobaczcie sami! Moim zdaniem serial ma fajną, ciekawą akcję, a sama Nikita reprezentuje silne i piękne kobiety, chociaż zakończenie serialu również nie przypadło mi do gustu to 8,5/10 się należy!
źródło zdjęcia: pl.pinterest.com

#Białe kołnierzyki 
(2009-2014) 6 sezonów
źródło zdjęcia: www.cynthiadawn.net
 Matt Bomer wcielający się w postać Neala Caffrey'a to powód sam w sobie, by zobaczyć tę produkcję. Oczywiście i tym razem główny bohater jest przestępcą- oszustem. Neal ucieka z więzienia, jednocześnie szybko wpadając w ręce agenta FBI Petera Burke'a, nieoczekiwany zwrot akcji następuje, gdy Caffrey staje się konsultantem FBI i pomaga Pererowi w łapaniu nieuchwytnych przestępców. Sporo akcji i humoru. Duetu Caffrey-Burk nie da się nie lubić! Rozrywka na najwyższym poziomie 8,5/10!
źródło zdjęcia: www.cynthiadawn.net

Czy są tu serialomaniacy tacy jak ja? Widzieliście te produkcje? Co o nich myślicie? Może chcielibyście mi coś polecić?

26 komentarzy:

  1. Żadnego nie oglądałam, ale wydają się być całkiem ciekawe. U mnie numerem jeden jest Breaking Bad:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikita to coś zdecydowanie dla mnie. Ze wstydem muszę przyznać, że mam spore zaległości w sferze filmowej.
    Pozdrawiam, Mavselina (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, ja też wolę oglądać seriale niż filmy. Ostatnio zaczęłam interesować się właśnie takimi z wątkiem kryminalnym. Te które pokazałaś wydają się ciekawe, może któryś z nich zacznę oglądać
    http://jabloneska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również lubię seriale, ale tych nie znam. Koniecznie muszę sprawdzić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam jedynie o pierwszym. Ja też raczej wolę obejrzeć serial niż oglądać film, ale tematyka zbrodni, intryg, tajemnic jakoś mnie nie pociąga. Najbardziej kocham seriale z lat 90.- Friends i Beverly Hills 90210 :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny Blog <33
    Piękne zdjęcia *.*
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jedynie czekam na GoT <3 a kiedyś uwielbiałam Plotkarę :)
    w międzyczasie przebrnęłam przez jakieś polskie, ale też HIMYM było całkiem ok :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również żadnego z wyżej wymienionych nie oglądałam i nie wiem czy zacznę bo nie lubię za bardzo takich kryminalnych :)
    Ja Ci polecam ze swoich seriali Skam i 13 reasons why
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam seriale, ale bardziej takie dramaty czy psychologiczne. Żadnych z tych seriali, które wymieniłaś nie oglądałam. Seriale, które uwielbiam to Plotkara, The 100, Teen Wolf, The Vampire Diares, Riverdale, Ania z Zielonego Wzgórza, Skam i 13 reasons why

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Dextera! Kiedyś oglądałam od wieczora do rana odcinki :D Czasami zastanawiam się czy od nowa nie zacząć oglądać :) W gruncie rzeczy - to bardzo mądry film :D Debra Morgan zawsze mi się kojarzyła z egzorcyzmami a tu proszę :D
    Buziaki :*
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tylko kilka seriali, które oglądam. Ogólnie staram się ich unikać, żeby przypadkiem się nie uzależnić haha :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dexter!! Także polecam, chociaż często nie na moje nerwy, haha. :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam żadnego z tych. Ja muszę przyznać, że jeśli chodzi o seriale muszą mnie naprawdę czymś zaciekawić. Tak jest np. z Grą o tron to serial który naprawdę polecam.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam oglądać seriale, ale bardziej w stylu high school drama. Może niezbyt wygórowany gust, ale co mam poradzić, skoro przy takich właśnie się relaksuję ;) Mogę Ci polećić the vampire diaries i riverdale, z tym, że ten drugi nie dorasta pierwszemu do pięt, ale oglądać się da ;) A co do Twoich propozycji, nigdy nawet o nich nie słyszałam, ale coś mi się wydaje, że nie są w moim typie...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądałam żadnego ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zdecydowanie wolę oglądać seriale od filmów, ponieważ ich akcja trwa znacznie dłużej. Można przywiązać się do bohaterów, cały czas jesteśmy zaskakiwani czymś nowym, z niecierpliwością czekamy na rozwiązanie się wielu kwestii, natomiast film trwa 2h i się kończy i kończy się też wszystko z nim związane; nasza relacja z bohaterami, wszelkie wątki, które często pozostają bez wyjaśnienia. Seriale, t jest to! :P

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam seriale akurat tych które wymieniłaś nie oglądałam ale na pewno zacznę Dextera przekonałaś mnie do tego serialu :D
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam seriale i sama potrafię oglądać 5 na raz. Śliczny blog!
    big-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. obejrzałam wszystkie sezony Dextera i aż mi smutno było
    Serial po prostu genialny
    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post uwielbiam takiego typu wpisy właśnie mam w planach niedługo zrobić podobny post na blogu z moimi ulubionymi serialami. Kocham oglądać seriale i właśnie nie mam już co za bardzo oglądać słyszałam dużo pozytywnych opinii właśnie o serialu Dexter ale jeszcze nie miałam czasu obejrzeć o serialu Nikita wcale nie słyszałam a również mnie zaciekawił. Zapraszam cię kochana serdecznie do mnie w wolnej chwili pozdrawiam buziaki :*
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwieeelbiam seriale. Wyłączam się ze świata, szykuję jedzenie, siadam i oglądam :D
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  23. nietypowe seriale, o dexterze slyszalam, mimo wszystko nie jestem fanka tego typu spedzania czasu..
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dexter to jeden z tych seriali który jest na mojej liście "must have" do obejrzenia :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też uwielbiam oglądać seriale, traktuje to jako moje jedno z wielu nieuleczalnych uzależnień ; D

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam seriale ale tych jeszcze nie oglądałam. :D

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.