niedziela, 7 maja 2017

Majówka 2017

W tym roku majówkę spędziłam zupełnie inaczej niż zakładałam. Mieliśmy z Kubą ruszyć do Gdańska przez Toruń, a następnie wyskoczyć do Szklarskiej Poręby. Niestety pogoda znacząco pokrzyżowała nasze plany, więc stwierdziliśmy, że będą to dni wolne, które spędzimy na spontanie. 
Godzinę przed odjazdem pociągu zdecydowaliśmy się, że jedziemy do Krakowa! Nie wiedzieliśmy na ile dni, co z noclegiem itd. Ja- mokre włosy, w piżamie, kupuję bilet przez internet, szybkie pakowanie i jedziemy! 
Jakież zrządzenie losu, że zaraz po wyjściu z dworca spotkaliśmy naszych znajomych, którzy przyjechali do Krakowa na warsztaty street workoutu. Nocleg jakoś sam się znalazł, a my zostaliśmy na trzy nocki w pięknym Krakowie.














A jak wam kochani minęła majówka? Gdzie byliście, co robiliście? ;)

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam Kraków i żałuje, że tak mi do niego daleko:( jednak zapraszam do Torunia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo pogody i tak pięknie tam masz. Pozdrawiam. ;) Mnie niestety majówka nie dotyczy ;(

    dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ! Bardzo ciekawie spędzoną majówka !


    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam Kraków. Niestety aktualnie jestem chora i całą majówkę przesiedziałam w domu :(
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. My mieszkamy blisko Krakowa! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak widać spontany wychodzą naprawdę nieźle :)
    zazdroszczę Krakowa ! :) sama chetnie bym się wybrała :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraków to moje ulubione Polskie miasto,jest piękne :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli wszystko spontanicznie :D Kraków jest cudowny! Ja swoją majówkę spędziłam we Wrocławiu :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Super cool!! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. O Kraków, najcudowniejsze miasto pod słońcem! :)
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiamy, xxx
    Nasz blog ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne widoki, kwiaty, mega <3
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Kraków ♥ A najbardziej jedzonko! Hihi ♥

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja majówkę spędziłam w domu
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Kraków i aż miło zobaczyć go tu na zdjęciach. Dawno mnie tam nie było, koniecznie muszę to zmienić!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia *-* Masz czarujący uśmiech :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie na rewanżyk,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. oo uwielbiam takie spontaniczne wyjazdy
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Spontaniczne wyjazdy są najlepsze :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile tulipanów! wow ;) Rozmarzyć się można :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. W majówkę postawiłam 100% dla siebie i odpoczynku przed nauką :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.