wtorek, 4 kwietnia 2017

Podsumowanie - marzec 2017

Właśnie nastał koniec trzeciego miesiąca, więc czas na małe podsumowanie tych trzydziestu jeden dni. Niby tylko trzy dni więcej niż w lutym, a miałam wrażenie, że czas zwolnił przynajmniej dwukrotnie do tego jak szybko płynął w poprzednim miesiącu. Na szczęście nie przeszkadza mi to tak bardzo, bo wreszcie za oknami jest piękna pogoda, a wiosnę wyczuwa się w powietrzu.


1. O S I Ą G N I Ę C I A  I  P O R A Ż K I
Marzec był aktywnym miesiącem, co wpisuje się w moje założone cele na ten miesiąc. Wykupiłam karnet na siłownię i już pół miesiąca regularnie się ruszam. Towarzyszą mi w tym moje przyjaciółki, które w znaczący sposób motywują mnie do działania i do wczesnego wstawania na trening. Odkąd tylko zrobiło się ciepło na dworze, nieodłączną częścią mojego życia stały się przejażdżki rowerowe. Staramy się aktywnie spędzać czas z Kubą, a kilometry pokonane na rowerze dają nam dodatkową satysfakcję. Jeżeli chodzi o aktywne zajęcia, to chyba już na dobre sobotni pole dance zagości w moim grafiku. Mimo, że dopiero się uczę i nie umiem jeszcze perfekcyjnie wykonać niektórych figur, to i tak mam z tego dużo frajdy. 
Co do kolejnych małych osiągnięć, to wreszcie przeczytałam książkę. Pewnie nie ma się czym chwalić, ale myślę, że w pewien sposób odblokowałam się w nieczytaniu, a kolejna powieść już czeka na mnie na biurku. 
W marcu starałam się jeść więcej warzyw i owoców, ale niekoniecznie udało mi się zrezygnować ze słodyczy. Raczej nie substytuowałam ich owocami tak jak zamierzałam, mimo wszystko nie jestem tym specjalnie rozczarowana. Czym się zatem rozczarowałam? Myślę, że trochę zaniedbałam swoją systematyczność na blogu, postaram się nadrobić, bo pomysły są tylko trochę gorzej z ich realizacją.


2. M A R Z E C  W  Z D J Ę C I A C H
 


3. C E L E  NA  N A S T Ę P N Y  M I E S I Ą C
W kwietniu mam zamiar kontynuować zapoczątkowane w marcu aktywności fizyczne. W planach jest mały progres na siłowni i w pole dance. Do tego chcę trochę odpocząć podczas świąt i na spokojnie nadrobić wszelkie zaległości. Muszę pozałatwiać kilka ważnych spraw związanych z moimi letnimi praktykami.

Jak wam minął marzec i co ciekawego robiliście? :)

37 komentarzy:

  1. U mnie marzec był miesiącem pełnym wrażeń między innymi dlatego, że miałam swoje 18-ste urodziny ;) Kwiecień też zapowiada się całkiem ciekawie! Super relacja!

    BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) bardzo fajny i ciekawy blog :) Ostatnio sama założyłam bloga i marze o tym aby się rozwijał dlatego byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś zaobserwowała lub skomentowała :) Pozdrawiam i z góry dziękuję :) http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog! ♥ Fajny post - wszystko idealnie :)

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim celem jest także progres w pole dance, chętnie przeczytałabym trochę więcej o tym, gdzie ćwiczysz, ile, jak, porady itd :)

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za sugestię, myślę, że za jakiś czas coś takiego może się ukazać na blogu :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :D
    W końcu nadeszła wiosnaa :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie marzec był jednym z lepszych miesięcy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaa, ciekawy post!
    Bardzo fajne podsumowanie!
    Świetne fotki hehe ♥
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :*
    Pozdrawiam, miłego dnia :D
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama zastanawiam się nad zakupem karnetu na siłownię ^^ Bardzo fajny mix zdjęc :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że zwiększyła się twoja aktywność fizyczna, mam nadzieję, że u mnie też się tak stanie w kwietniu :D
    Ciekawe podsumowanie. Obserwuję!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chodze na siłownie od połtora roku. Zakup karnetu to jedna z lepszycgh decyzji w moim życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mogę zmotywować się do działania- mimo, iż już niedługo upragnione wakacje.
    Ja zamiast roweru ostatnio ciągle wybieram rolki, bardzo polecam!

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi nice your blog!! :)
    Would you like to follow each other?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Też powinnam postawić na aktywności fizyczne od kwietnia. Ale coś cieżko :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zacząć od np. godzinnego spaceru każdego dnia, a później będzie już tylko łatwiej! :)

      Usuń
  15. Też muszę poprawić swoją aktywność fizyczną w kwietniu :) Fajne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi marzec zleciał tak sobie ale nie był zły. Fajnie, że tak aktywnie wykorzystałaś swój miesiąc, podziwiam i trzymam kciuki za dalsze postępy :D
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  17. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/tete-tete.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny mix zdjęć ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pogoda sprzyja, ja też wzięłam się ostro za bieganie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie marzec był okropnym miesiącem. Jedyna rzecz, którą udało mi się zrobić w tym miesiącu to duża utrata wagi ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia! :D

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej ! :) Masz świetnego bloga! :) Sama ostatnio założyłam i marzę o tym aby się rozwinął, więc jeśli byś mogła go odwiedzić albo zaobserwować to byłabym Ci ogromnie wdzięczna :) Pozdrawiam i z góry dziękuję :) http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie marzec był czasem przygotowań na wszystko, co wydarzyło się z początkiem kwietnia, więc wszystkie sfery mojego życia bardzo zaniedbałam. Ale widzę, że powinnam pójść w Twoje ślady i wziąć się w garść z tą aktywnością fizyczną! Gratuluję!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę jeszcze lepszego kwietnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie marzec był bardzo ciężkim, ale jednocześnie szczęśliwym miesiącem :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę, że dla Ciebie czas zwolnił! Też bym tak chciała, bo niestety od kilku miesięcy żyję maturą, która nieuchronnie się zbliża o.O

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie jestem w stanie określić jak mi minął marzec, bo minął zdecydowanie zbyt szybko!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.