niedziela, 26 marca 2017

Niedzielna chwila po dwunastej

Hej kochani!
Dzisiejsza zmiana czasu dała mi lekko w kość. Aktualnie na moim zegarku widnieje chwila po dwunastej, a ja dopiero dojadam swoje naleśnikowe śniadanie, siedzę z kubkiem kawy i kombinuję jak szybko wrócić do żywych. Niestety moja lista "to do" na dzisiejszy dzień jest raczej pokaźna, więc muszę się zmobilizować do działania. Jeden punkt mówi: odpocznij, ale nie jestem pewna czy uda mi się zrealizować go w całości. 
 


Swoją drogą muszę przyznać, że marzec mi się troszeczkę dłuży. Domyślam się, że to zasługa "dłuższych dni", co jest z jednej strony dobre i bardzo się z tego cieszę, ale z drugiej strony nie mogę się już doczekać świątecznej przerwy od uczelni. Ostatnie dwa tygodnie były dość intensywne i składały się gównie z oddawania pierwszych projektów. Wpadły też jakieś kolokwia, a ja odczułam spory spadek mocy. 

Na szczęście mamy już wiosnę co w moim przypadku automatycznie powoduje, że mam więcej chęci do działania. Chociaż ostatnio pogoda nie rozpieszczała nas zanadto, to i tak małe wycieczki rowerowe stały się nieodłączną częścią mojego życia i gdy tylko jest chwila, trochę słońca, bierzemy z Kubą rowery i jedziemy! Zdradzę wam, że marzec to idealny miesiąc, by zacząć się wreszcie regularnie ruszać.

I tak minęła mi godzina. Dojadłam śniadanie, dopiłam kawę.
Czas najwyższy wziąć się do działania, bo samo się nic nie zrobi.

Miłego dnia kochani.

30 komentarzy:

  1. Wiosną też mam większe chęci do działania. Super wpis :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, wiosną zdecydowanie przybywa energii, a także okazji do działania :)

    Tobie też życzę miłego dnia!

    youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie mam tak samo!
    Wiosna zawsze daje mi sporo energii i chęci^^

    BLOGG-Giulietta
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się cieszę że mamy już wiosnę:_)
    wsparcieodrozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma nic lepszego niż poranna kawa, ja jeszcze tak bardzo nie odczułam zmiany czasu,bo jest niedziela,ale w poniedziałek pewnie z trudem zwlekę się z łóżka:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dzisiaj przez tą zmianę czasu czuję się okropnie :(

    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona zdjęciem, które jest w nagłówku bloga!!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi marzec dodaje po 1% energii dziennie. Wreszcie! Bo już myślałam, że się nie wykopię z zimowej zmarzliny ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, ja też odczułam tę godzinę... Ale teraz przynajmniej jest dłuższy dzień ;) Masz rację, wiosna potrafi zmotywować ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu wiosna achh !! <3
    Bardzo miło mi się czytało czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w niedzielę też wstałam okropnie późno, ale raz kiedyś nie zaszkodzi :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A co to za przysmak na zdjęciu :P

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekolada na zimno z lodami i malinami ♥

      Usuń
  13. a ja nawet o dziwo nie odczułam tej zmiany czasu

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Średnio poczułam wiosnę, w łóżku, chora... :(

    Zapraszam :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie aż chce sie wychodzić na słońce!Ja wczoraj zaliczyłam pierwszy w tym roku trening na dworze- rolki. Zdecydowanie polecam! Nie można porównywać spędzania czasu na świeżym powietrzu do siedzenia w domu! :)


    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. true! szkoda tylko, że we Wrocku już drugi dzień brzydka pogoda :(

      Usuń
  16. W sumie nie odczułam tej zmiany czasu :D
    Wiosna to piękna pora roku!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten czas wchodzenia w okres wiosenny ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, czas zacząć się ruszać. Byłam na rolkach dwa dni temu zakwasy czuje do dziś. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się, że marzec się dłuży przez ten krótki luty. Chociaż mi się mocno wieczory zaczęły dłużyć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tak samo jak Ty, ale bardzo cieszę się, że już jest wiosna i robi się coraz cieplej ^^

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi dla odmiany marzec szybko zleciał. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też trochę czas wyrzucił z równowagi, ale przyszła wiosna i człowiek od razu ma więcej sił i chęci:)
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosną zdecydowanie wraca energia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja teraz ciągle na rowerze :D uwielbiam czas wiosenny

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Na szczęście wraz z wiosną wraca energia i chęci do życia :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.