niedziela, 5 lutego 2017

Aerial

Podczas dzisiejszego popołudnia wzięłam udział w dniach otwartych w GOjump, czyli największym parku trampolin we Wrocławiu. Śledząc ich stronę na fejsie zauważyłam, że ostatnio bardzo poszerzyli swoją ofertę zajęć, gdzie można znaleźć między innymi aerial, czyli akrobatykę powietrzną. Od dawna podziwiałam kobiety tańczące na szarfach, zachwycał mnie ich wdzięk, gracja ale przede wszystkim lekkość z jaką potrafią  wykonywać poszczególne figury. Bardzo chciałam spróbować swoich sił w tego rodzaju zajęciach i właśnie dzisiaj spełniłam jedno ze swoich małych marzeń.
Zajęcia zaczęliśmy od małej rozgrzewki, następnie prowadzący podzielił grupę na pół. Część z nas poszła najpierw na szarfy, a druga na koła. Pokazano nam trzy triki. Niestety do szarfy podeszłam chyba zbyt ambitnie, bo w pewnym momencie się totalnie zaplątałam i miałam mały problem, żeby się z niej wyplątać. Akrobacje na kole poszły mi o wiele lepiej, chociaż były bardziej bolesne. Ból pod kolanami był naprawdę okropny, myślę, że porównywalny do tego, który towarzyszy przy akrobacjach na rurce w pole dance.

O ile wspinanie po szarfie okazało się być znaczne trudniejsze niż się spodziewałam, o tyle w kole gimnastycznym się po prostu zakochałam! 
Co myślicie o akrobatyce? Mieliście okazję spróbować swoich sił w takich zajęciach?

38 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam okazji spróbować, a też zawsze podziwiam takie tańczące w powietrzu panie. Super, że spełniłaś jedno z marzeń, oby tak dalej! <3

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Akrobatyka to piękny sport ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie miałam nigdy okazji, a szkoda, a skoro wspomniałaś już o pole dance, to powiem tylko, że chciałabym spróbować swoich sił i to bardzo! ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Akrobatyka to cudowny sport! Niestety nigdy nie miałam okazji go spróbować, mam nadzieję, że kiedyś mi się to uda :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejkuś coś cudownego! Szkoda że u mnie w pobliżu nie ma czegoś takiego:(
    Sądziłam że na szarfie jest łatwiej, a tu jednak nie:)
    Ps. obserwuję, bardzo ciekawy blog! :)
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślałam, że na szarfę wchodzi się podobnie jak na rurkę, a tu ku mojemu zdziwieniu okazało się, że jedno z drugim nie ma nic wspólnego :D

      Usuń
  6. Akrobatyka jest niesamowicie interesującym sportem. No i widowiskowym. Kocham oglądać <3
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemny post 😚 Zapraszam http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com/?m=1 ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji spróbować takowej akrobatyki ale uważam, że jest to piękny sport i musiało być to wspaniałe przeżycie *_*
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Gratuluje spełnienia marzenia. Ja nigdy tego nie próbowałam.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super, też bym chciała czegoś takiego spróbować :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie ma takich miejsc na górnym śląsku i zagłębiu :(

    pozdrawiam,
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie próbowałam, ale też uważam, że to wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście jest to bardzo piękny i widowiskowy sport :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda ,że u mnie nie ma takich miejscy by móc spróbować akrobatyki
    OBSERWUJE

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo chciałabym kiedyś spróbować :) też często podziwiałam tańczące osoby, kiedy widziałam ich występy, jednak nie jest to takie łatwe, jak się wydaje, więc nie wiem czy bym sobie poradziła, ale liczę, że będę miała okazję kiedyś spróbować! pozdrawiam :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo chętnie wzięłabym udział w takich zajęciach :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Akrobatyka jest piękna, ale dla mnie zbyt trudna. Jestem po operacji i mogę uprawiać tylko lekkie sporty :) tak więc miło na to popatrzeć, uważam że ćwiczące dziewczyny są fantastyczne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej, chciałabym spróbować ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym spróbować, ale chyba jestem zbyt mało rozciągnięta haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat ne jest problem, wszystko przychodzi z czasem :)

      Usuń
  20. Chciałabym być wygimnastykowana, ale niestety - ciężko to widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią bym tego spróbowała :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, super sprawa, musiałaś świetnie tam spędzić czas :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam wszystkich trenujacych akrobatyke - ciezki kawalek chleba, ale za to jakie piekne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią bym się tam wybrała. Szkoda, że już nie mieszkam we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja bym sie wybrala na trampoliny do wrocka! :D niedlugo bede ogolem ^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jako mieszkająca Wrocławia zawsze chciałam odwiedzić trampoliniarnie, ale ciągle mi nie podrodze, dobrze że zaczęły sie feri, spycham maturę na bok i idę poskakac😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. godzinka na trampolinach to super rozrywka!

      Usuń
  27. Akrobatyka jest świetna, chętnie bym spróbowała swoich sił :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Problemy sa niestetyt prawie zawsze,samych sukcesow zycze ;*

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę zdjęcia i się zachwycam! :)


    http://aleksisaliss.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia fajne tylko szkoda,że czarno białe :(

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ciężko było mi wydobyć z tych zdjęć jakieś ładne kolorki :)

      Usuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.