niedziela, 22 stycznia 2017

Studniówkowy spam

Gorący okres w moim życiu trwa w najlepsze, a z czterech najcięższych tygodni zostały mi już tylko dwa. Tylko lub aż... wciąż nie mogę się zdecydować. Szczerze mówiąc nie mam nawet jeszcze sesji... I tak sobie siedzę w niedzielny wieczór z kubkiem herbaty oddając się chwili wytchnienia przed czekającym mnie tygodniem z trzema zaliczeniami i przeglądam stare zdjęcia. Nie byle jakie zdjęcia, tylko moje studniówkowe. Kto by pomyślał, że mijają już trzy lata odkąd miałam swój bal! 


Przeglądam instagram, tablicę na facebooku i co widzę? Spam studniówkowy. Z jednej strony zazdroszczę tym ludziom, bo sama też chętnie przeżyłabym to jeszcze raz, a z drugiej strony myślę sobie: no tak jedni mają sezon zaliczeniowy, inni studniówkowy. 

Swoją studniówkę wspominam dobrze, chociaż trochę żałuję, że pierwszego dnia (u mnie w liceum zabawa trwa cały weekend) nie wzięłam ze sobą aparatu. Miałabym więcej zdjęć, które utrwaliłyby wspomnienia  z tamtej nocy. 
Co do mojej kreacji. Dokładnie miałam dwie sukienki, jedną na część oficjalną i drugą- idealną do zabawy. Od zawsze marzyłam o długiej sukience na studniówkę. Moje marzenie się spełniło. Myślę, że trochę się wyróżniałam, bo jako jedyna miałam długą sukienkę, wyszywaną błyszczącymi koralikami, a do tego świeciłam całkowicie odkrytymi plecami. Możecie się ze mną nie zgodzić, ale czułam się naprawdę pięknie tamtej nocy.

Okres na studniówki trwa, macie w tym roku ten wyjątkowy bal? A może tak jak u mnie wasza studniówka miała miejsce kilka lat temu?  Zostawiam wam kilka zdjęć zrobionych przez fotografa oraz moje tuż przed wyjściem.
 

43 komentarze:

  1. przepiękna suknia x
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądałaś! :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoją studniówkę będę miała za dwa lata, ale też marzy mi się długa sukienka, Twoja jest piękna!
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Jaka cudowna sukienka :) Wyglądałaś jak gwiazda! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoją studniówkę miałam rok temu, z chęcią bym poszła jeszcze raz :)
    Przepięknie wyglądałaś, sukienka cudowna :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku przepięknie wyglądałaś!
    Pozdrawiam! Zapraszam do mnie: shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty już trzy lata za sobą, a mi jeszcze tyle brakuje, hah :D Pięknie wyglądałaś :)
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna suknia. Pięknie wyglądałas. Ja mam za rok studniówkę, ale chyba się nie wybieram.
    pozdrawiam!
    może kiedyś skusisz sie, żeby przeczytać moją książkę? 365 dni. Zobaczymy się znów?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja swej studniówki nie pamiętam dobrze;p kiedy to było! z 10 lat temu xd obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka! Ja jestem dopiero w gimnazjum także studniówka jeszcze przedemną.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądałaś :) pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna suknia!

    NA BLOGU ROZDANIE Z 4 ZESTAWAMI NAGRÓD
    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka, wyglądałaś jak księżniczka! ;)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna sukienka. I co ważniejsze i bardzo ładne wspomnienia ze studniówki. Widać,że była udana i wspomnienia pozostaną na zawsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna sukienka a włoski miałaś śliczne ;)
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałaś cudowną sukienkę. Nie mogę się doczekać studniówki, ale to dopiero za kilka lat.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Studniówkę mam za dwa lata :D
    Piękna sukienka!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też studniówkę miałam 3 lata temu i narobiłaś mi ochoty by przejrzeć własne zdjęcia :) !

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow przepięknie wyglądałaś, ta sukienka jest boska :D Ja osobiście do studniówki mam bardzo dużo czasu ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka przepiękna kochana :)
    Ja na swoją studniówkę nie idę, nie lubię swojej klasy ;)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałaś bardzo ładną sukienkę. Moja studniówka jeszcze przede mną. :)
    Obserwuję :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna suknia *-*

    http://isabellca-byib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękną miałaś sukienkę, ja swoją studniówkę miałam 2 lata temu i też oglądając zdjęcia chciałabym to powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. powiem wprost- ZAKOCHAŁAM się w twojej urodzie, jeszcze ta suknia... ah! idelanie komponuje się z twoim delikatnym, subtelnym wyrazem twarzy, no po prostu się nie mogę napatrzeć <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/
    buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, twoja sukienka była perfekcyjna! Pięknie w niej wyglądałaś :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie tak czasem powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudna suknia ! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. So interesting post, my dear.
    I'm first time on your blog and I like it so much.

    Gotičarka

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądałaś! Moja studniówka za niecałe dwa tygodnie. Też mam sukienkę długą do ziemi i nie mogę się doczekać aby ją założyć!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna sukienka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądałaś jak księżniczka! ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny blog i sukienka ♥
    Zapraszam http://qusiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też poszłam na studniówkę w długiej sukience. W końcu może to być jedyne okazja do założenia takowej :D

    www.soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.