niedziela, 1 stycznia 2017

Nowy rok, nowa ja! tzn. lepsza

Życzę sobie, by w 2017 roku towarzyszył mi niekończący się optymizm i odwaga. Mam nadzieję, że nie zabraknie mi chęci do działania, próbowania nowych rzeczy i otwartości na inne osoby. Pragnę, by najbliższe mi osoby wspierały mnie w decyzjach, działaniach i napełniamy pozytywną energią. W tym roku chcę być lepsza i chcę spełniać swoje marzenia, doceniać piękne chwile swojego życia i przede wszystkim cieszyć się nim.

Wybaczcie, że zaczęłam od życzeń dla samej siebie. 
[ale]
Dawno już nie czułam tak pozytywnej energii do działania, jak dziś. Nie pamiętam, kiedy ostatnio witałam nowy rok w tak optymistycznym nastroju. Już dawno nie byłam tak pewna, że poprzedni rok był dobry! Nie ma co zaprzeczać, rok dwa tysiące szesnasty był dla mnie dobry.

Postanowienia?  -> niesprecyzowane konkretnie

Wiem, że chcę nad sobą pracować, zaprzyjaźnić się ze słowami (i wartościami, które sobą reprezentują):
systematyczność, cierpliwość, optymizm, piękno, radość; wiem, że będzie to trwało i trwało, i możliwe, że nie uda mi się zakończyć tego procesu wraz z końcem tego roku, ale chcę działać, robić rzeczy, które dadzą mi spełnienie, nauczą mnie być lepszą.

Kochani, życzę wam, żebyście chcieli być lepsi i byli lepsi. 

Jak co roku- trzymam kciuki za was i za siebie
Dominika

18 komentarzy:

  1. Życzę Ci żebyś miała w sobie tyle siły,żeby stać się lepszą wersją samej siebie. :)
    Sama mam podobny plan, skupić się na sobie i po prostu cieszyć się życiem, robiąc rzeczy które dają mi radość i spełnienie. Obyśmy dały radę i podbiły świat :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbicie świata- bardzo kusząca propozycja. Wchodzę w to! ♦♦♦

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie, lepszy niż poprzedni oraz, że uda Ci się stać lepszą wersją siebie! Szczęśliwego i pełnego sukcesów Nowego Roku kochana!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam plany, aby stworzyć lepszą wersję siebie! I życzę Tobie i sobie, aby te postanowienia dały się zrealizować! :)

    Pozdrawiam, Ola ♥
    Przez duże A

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje posty i bloga! Szczęśliwego nowego roku :)
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci, żeby ten rok był dla ciebie jeszcze lepszy niż poprzedni :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, oby ten rok byl pelen sukcesow, usmiechu na kazdy dzien i spelnienia <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obyś zaprzyjaźniła się z tymi słowami, hihi! Wszystkiego najlepszego kochana, ogrom sukcesów, nie tylko blogowych!♥

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blogowym sukcesem byłoby dla mnie regularne pisanie postów i chociaż garstka osób, która zostawiałyby po sobie ślad :)

      Usuń
  8. ja w tym roku nie robiłam postanowień noworocznych! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że ten wielki optymizm szybko Cię nie opuści i będzie Ci towarzyszył jak najdłużej!
    Ja mam wiele planów i postanowień noworocznych, w tym roku mam zamiar je wszystkie wykonać i nie odpuszczać po kilku tygodniach ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w realizacji♥
    Szczęśliwego nowego roku!
    Obserwuję ;*
    Zapraszam do mnie;3
    Giulietta

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.