poniedziałek, 12 grudnia 2016

Pitbull. Niebezpieczne kobiety / święto kina

   Nie wiem czy wiecie, ale w miniony weekend (10-11.12) było tzw. ŚWIĘTO KINA. Celem tej akcji jest promocja kinematografii, dlatego wszystkie bilety na seanse kosztowały jedynie 12zł. Niestety wieści o tym święcie dotarły do mnie dosyć późno i decyzja o tym, że niedzielny wieczór spędzimy z Kubą w kinie, została podjęta szybko i spontanicznie. Nie mieliśmy też dużego wyboru filmu, ale zdecydowaliśmy się na najnowszego Pitbulla.
   Wcześniej miałam już okazję obejrzeć filmy z tej serii i z jednej strony są to produkcje, które potrafią mnie rozbawić, ale jednocześnie sprawiają, że jestem zniesmaczona. Mam mieszane uczucia co do Niebezpiecznych Kobiet i ciężko jest mi napisać jednoznaczną opinię ta temat tego filmu. Jakbym miała oceniać w skali 0-10 to dałabym 6,5/10. Reżyser pozostawił mnie z dużą liczbą pytań po seansie, które kłębią się w mojej głowie w jedną wielką chmurę. Dlaczego? Co dalej? Jak? Tego jest naprawdę dużo.
   A wracając do samej akcji i święta kina. Uważam, że jest to super okazja, by skorzystać z promocji i wybrać się do kina. Multikino dodatkowo miło mnie zaskoczyło dwoma kuponami/wejściówkami na dowolny seans do wykorzystania do końca stycznia. Chętnie wybierzemy się na premierę czegoś w styczniu.

Lubicie chodzić do kina? Skorzystaliście z kinowej akcji?

A tak w ogóle- kino też jest rodzajem sztuki i warto się czasem "odchamić" wybierając się na seans.

6 komentarzy:

  1. Lubię chodzić od kina, ale z racji, że mieszkam daleko od miasta z kinem jestem tam rzadko. :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham chodzic do kina ale z tej akcji nie skorzystalam, nawet nie wiem czy u mnie byla. Slyszalam opinie ze ta nowa czesc pitbulla nie byla dobra i ze fabula byla pomieszana.
    moj blog❄
    Jesli Ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt ! :*.

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam Pitbulla i nie zachwycił mnie ten film ;x Ale uwielbiam chodzić do kina na różne maratony filmowe ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na tym filmie w kinie, mi bardzo się podobał ;)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! + powodzenia w dalszym blogowaniu, bo czytam cię od dawna i na prawdę kibicuję

    U mnie konkurs z firmą shein, zapraszam ♥
    Last dream by me *klik*

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.