niedziela, 30 października 2016

Jesienne chorowanie

Hej wszystkim!
Korzystając z dłuższej przerwy na uczelni, w piątek rano pojechałam do domu. Niestety gdy tylko wysiadłam z pociągu stwierdziłam, że koniecznie muszę jechać do lekarza, bo kaszel i ból gardła nie dają mi żyć. Od razu pojechałam do przychodni, gdzie pani doktor przepisała mi antybiotyk. I tak odkąd dojechałam do domu praktycznie tylko leżę i się kuruję. Ciepła herbata, koc i seriale- te trzy rzeczy to chwilowo moi najlepsi przyjaciele.
Chociaż aktualnie za oknem panuje paskudna szarość, to kilka dni temu udało mi się uwiecznić na zdjęciach trochę złotej jesieni we Wrocławiu. I chociaż polska złota jesień wygląda pięknie, to zdecydowanie nie jest to moja ulubiona pora roku.
Trzymajcie się ciepło i nie chorujcie!

9 komentarzy:

  1. piękne te liście zdrowiej szybko
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowka kochana!
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dużo liści! ładne zdjęcia. Obs/obs? Zacznij, a odwdzięczę się
    mój blog: http://polanddiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piąteczka, również choruję :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenie herbaty z kocem! obserwuję, MAVSELINA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia życzę! Ja mam kontuzję nogi i też trzy dni wolnego! :/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej szybko, kochana! Ja uwielbiam jesień za ten klimat ;) Wyjątkowy i niepowtarzalny! I mimo wielu jej wad, zawsze znajdę coś fajnego ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten ból... Sama w ostatnim czasie miałam problemy zdrowotne. Wszystkiego dobrego! :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. nasza złotopolska jesień jest najpiękniejsza. można uchwycić cudowne momenty na zdjęciach. jednak szkoda, że to jak dla mnie najbaredziej z mulących okresu roku. najchętneij zamknęłabym się w domu i nie wychodziła na dwór
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.