sobota, 22 października 2016

38. Moss, Norway


Hej! Mamy październik i praktycznie miesiąc temu wróciłam z Norwegii, mimo to nadal bardzo lubię wracać myślami do tego wyjazdu, do tego spokoju i tych pięknych widoków. Ten post powinien pojawić się już wcześniej, ale mój powrót na uczelnię okazał się dość drastyczny, bo już od pierwszych zajęć wykładowcy zalali nas ogromem projektów do zrobienia, a do tego przez pierwsze dwanaście dni października nie miałam stałego dostępu do internetu.
 
Teraz wracam i zabieram was na mini spacer do MOSS, znajdującego się ok. 60 km na południowy wschód od Oslo. Moss to miasteczko portowe, którego część znajduje się na wyspie Jeløy.
Szczerze mówiąc, moją osobę urzekają mieściny takie jak Moss, bo uwielbiam nadmorskie klimaty. Dla mnie odpoczynek nad brzegiem morza i wsłuchiwanie się w szumiące fale jest tak odprężające, że mogłabym to robić codziennie.



Po niedługim odpoczynku w porcie udaliśmy się na spacer po wybrzeżu wyspy.
Po wycieczce po wyspie Jeløy, wróciliśmy na drugą część Moss, by przejść się i zobaczyć trochę centrum.

1 komentarz:

  1. Mieszkałam krótki czas w Skandynawii, niestety nie w Norwegii, ale marzy mi się kiedyś Norwegię odwiedzić;)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.