poniedziałek, 19 września 2016

35. Nowy wygląd bloga

Witajcie!
Dzisiaj mam dla was krótki wpis dotyczący najbliższej organizacji bloga. Wczoraj wróciłam z kilkudniowych wakacji w Norwegii, więc zapewne za jakiś czas na blogu pojawi się  całkiem spora relacja z wyjazdu, na którą mam zamiar przeznaczyć kilka najbliższych wpisów. Jeśli śledzicie mnie na instagramie, to mogliście już zobaczyć kilka zdjęć z podróży. Nie zdradzając za wiele, powiem tylko, że jestem zakochana w Norwegii.
Myślę, że te kilka słów wystarczy, by rozbudzić w was apetyt na najbliższe posty.

Tymczasem na blogu szykuję kilka zmian odnośnie wyglądu, a także liczę na to, że uda mi się publikować posty znacznie częściej i bardziej regularnie, szczególnie, że nadchodzi jesień, a to idealny czas, by poświęcić trochę więcej czasu na bloga. Dajcie znać, co myślicie na temat nowego wyglądu. Buziaki!

14 komentarzy:

  1. wg mnie bardzo ładny :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeju, moim marzenie jest odwiedzić Norwegię, bardzo ci zazdroszczę!♥
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny wyglad:)


    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy wygląd jest świetny!

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wygląd. Poza tym jesteśmega ładna.
    Chciałam zaprosić Cię na mojego bloga. Dopiero zaczynam. Pierwszy post już się pojawił. Obserwacja za obserwacje, etc. Zapraszam na - susannesbourbon - mój pamiętnik

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy wygląd jest mega :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy wygląd bardzo mi się podoba :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać różnicę, zmianę na lepsze:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest! :)

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.