niedziela, 31 lipca 2016

Podsumowanie- lipiec 2016

Hej!
Bardzo polubiłam wpisy, które oznaczam etykietą podsumowanie miesiąca, bo mogę w nich za jednym zamachem nadrobić moją nieobecność na blogu, wpisy z całego miesiąca i w jednym miejscu zgromadzić te chwile, które były dla mnie istotne.

1. Praca
W lipcu udało mi się znaleźć pracę wakacyjną. Pracuję od poniedziałku do piątku jako dostawca jedzenia oraz pomagam w kuchni. Może nie brzmi to jakoś spektakularnie, ale jako praca na okres wakacji jest to dobra opcja. Żadna praca nie hańbi, a nawet w takiej można się wielu rzeczy nauczyć.

2. Spotkania z przyjaciółmi
Bardzo cieszy mnie fakt, że udało mi się spędzić trochę czasu z moimi licealnymi kumpelami. Od czasu kiedy każda poszła na studia i porozjeżdżałyśmy się po całej Polsce ciężko jest nam się spotykać regularnie, dlatego warto celebrować wszelkie spotkania i korzystać z nich póki wszystkie jesteśmy w jednym miejscu.
3. Weekendy z ukochanym
Jako, że w tygodniu pracuję, to weekendy spędzam z moim Jakubkiem. Gdy pogoda nam dopisze to staramy się jeździć na wycieczki rowerowe. Jak na razie robimy małe dystanse ze względu na moje obawy czy dam radę przejechać dłuższą trasę, ale myślę, że to kwestia czasu i wkrótce namówi mnie na jakiś "rajd".

4. Problemy z telefonem
W lipcu miałam problem z moim LG g3. Choć może nie z samym telefonem, który sprawuje się całkiem nieźle, ale z baterią, która zakończyła swój żywot i musiałam wymienić ją na nową. Przez tydzień towarzyszyła mi Nokie E52, do której ciężko było mi się na początku przyzwyczaić. Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia, ale wolę jednak telefony dotykowe.


5. Seriale (zdjęcia pochodzą z filmwebu)
Lipcowe pochmurne wieczory minęły mi na oglądaniu nowych seriali. Skusił mnie serial o nazwie Lucyfer (info), który posiada tylko 13 odcinków. Ogląda się go błyskawicznie i bardzo trafia w mój gust serialowy. Polecam osobom, które lubią lekkie kryminały z dozą fantastyki i czekam na drugi sezon. Drugi serial jaki niedawno zaczęłam nosi nazwę Suits (info). O ile widziałam dopiero siedem odcinków, to myślę, że 6 sezonów zleci mi bardzo szybko! Wciągnęłam się.

6. Omlet z owocami
Możecie jeszcze tego o mnie nie wiedzieć, ale jestem ogromną fanką wszelkich placków, naleśników, omletów itd. Wykonanie takiej potrawy mi zajmuje niewiele czasu, a potrafi ucieszyć nie tylko oko, ale także żołądek. Ze świeżymi owocami lub musem owocowym smakuje cudownie!

7. Urodziny przyjaciółki
Dziś (31.07) moja przyjaciółka Justyna, którą poznałam na studiach kończy dwadzieścia jeden lat! Życzę jej wszystkiego najlepszego i cieszę się, że mogłyśmy się poznać!

1 komentarz:

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.