środa, 13 lipca 2016

30. Moja mapa podróży


Hej!
   Uwielbiam podróżować, odwiedzać nowe miejsca, napawać się pięknymi widokami, a także odczuwać specyficzny klimat miast i zapewne wspominam o tym przy każdym wpisie związanym z podróżami. Dzisiaj chciałam przedstawić wam moją mapę podróży, które miałam okazję odbyć w swoim życiu. Na mapie, kolorem żółtym zaznaczyłam państwa, w których byłam i zwiedziłam chociażby ich najmniejszy zakamarek. Kolorem szarym zaznaczone są państwa, przez które tylko przejeżdżałam.
   Do tej pory moje stopy zdeptały dziesięć europejskich państw (nie licząc Polski) w większym lub mniejszym stopniu. Część z tych wypraw to wakacyjne wycieczki z rodzicami (Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Ukraina, Słowacja), zorganizowane wyjazdy ze szkołą (Grecja, Francja, Hiszpania, Włochy, Węgry), albo moje samodzielne wypady, takie jak ten do Berlina w tamtym roku, o którym możecie przeczytać na blogu (link).
   Mimo wszystko zdaję sobie sprawę z tego, że zaznaczenie tych państw na mapce nie oddaje w rzeczywistości tego co widziałam. A oprócz "zaliczania" i poznawania nowych krajów, chętnie wróciłabym także do tych "odhaczonych", by móc poznać nieznane mi w nich miejsca.

Mam taką cichą nadzieję, że ta mapa powyżej będzie kiedyś dużą żółtą plamą. Może w te wakacje uda mi się odwiedzić nie tylko kolejne piękne miejsca w Polsce, ale także pojechać gdzieś za granicę? Byłabym bardzo zadowolona z takiego obrotu spraw.

Planujecie jakieś wakacyjne wycieczki mniejsze lub większe? Chętnie poczytam o waszych planach, może mnie zainspirujecie do jakiejś konkretnej wyprawy!

10 komentarzy:

  1. zazdrooooszczę! ja niestety z krajów europejskich odwiedziłam tylko Ukrainę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo krajów zwiedziłaś, ja do tej pory byłam w Niemczech, Chorwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę :). Moja przygoda z podróżowaniem zaczęła się w sumie całkiem niedawno, więc niewiele mogłabym na mapie zaznaczyć, ale wszystko przede mną :).

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mapa może robić wrażenie, ale wiadomo, że z całego obszaru danego państwa widziałam tylko niewielkie części. :(

      Usuń
  4. Dużo zwiedziłas. :) Ja jak narazie 4 państwa. ;) Moim marzeniem jest polecieć do Tajlandii. ♥ Chociaż za nim to marzenie się spełni, (o ile się spełni) to może minąć kilkanaście/ kilkadziesiąt lat. :( Ale nigdy nie warto tracić nadziei!;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że możesz zwiedzić i poznać tak wiele krajów :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest ta mapa ! Mega pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. ja marzę o podróży do Hiszpani ;)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.