wtorek, 21 czerwca 2016

28. Wakacje

Hejka!
Dosłownie kilka godzin temu zaczęłam swoje wakacje. Udało mi się wszystko zaliczyć w pierwszym terminie i to nawet na całkiem niezłe oceny. Dziś broniłam swoje projekty z budownictwa, nad którymi siedziałam kilka miesięcy i kończyłam je jeszcze dziś rano. Bardzo się cieszę, że ten semestr dobiegł końca, bo był naprawdę wyczerpujący.
Co do moich planów wakacyjnych... Myślę nad znalezieniem pracy, czeka mnie mniejszy wyjazd do Warszawy w sierpniu i mam nadzieję, że uda nam się z Kubą gdzieś wyskoczyć na zasłużony odpoczynek. Ogólnie mam nadzieję, że wszystko odbędzie się tak, jak sobie to zaplanowaliśmy.
Tymczasem wysyłam moc pozdrowień i mam nadzieję, że jesteście już gotowi na dzisiejszy mecz!



4 komentarze:

  1. tez bym chciala miec wakacje ale dawno temu skonczylam juz szkole

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zakończenia semestru :* i udanych wakacji oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i trzymam kciuki za wakacyjne plany! :)
    Swoją drogą, masz bardzo piękny uśmiech. Taki szczery! :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.