wtorek, 14 czerwca 2016

27. Weekend w Poznaniu


Ostatni weekend tj. od 10 do 12 czerwca miałam okazję spędzić weekend w Poznaniu. Jest to jedno z tych miast, które miałam okazję zobaczyć gdy byłam znacznie młodsza, po czym nie miałam okazji tu wrócić. Na szczęście nadarzyła się  znakomita okazja by to zmienić.

Moje podróżowanie często wiąże się z wydarzeniami sportowymi w dziedzinie street workoutu, ponieważ mój mężczyzna bierze w tym czynny udział, a jako największy kibic jeżdżę z nim. Pozwala nam to przeznaczyć trochę czasu na małe i tanie podróże w różne zakątki Polski, w duchu sportowej rywalizacji i możliwości spotykania ciekawych ludzi zafascynowanych sportowym stylem życia.

Podczas takich wyjazdów nie zawsze mamy czas na zwiedzanie, ale tym razem udało nam się spędzić całkiem sporo czasu na zwiedzaniu i spacerowaniu po mieście. Zostawiam wam kilka zdjęć z serca Poznania!

3 komentarze:

  1. nigdy nie byłam w Poznaniu, ale to jedno z miast, które naprawdę chciałabym zobaczyć :) może kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, nie byłam nigdy w Poznaniu, ale może nie długo zawitam :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.