poniedziałek, 14 marca 2016

21. Weekend w trójmieście

Witajcie!
   W ostatni weekend wybrałam się wraz z moim chłopakiem na weekend do Gdańska. Co prawda nie był to typowy wyjazd w celach turystycznych, ponieważ Jakub w sobotę miał tam szkolenie gimnastyczne, a ja musiałam się uczyć na kolokwium, ale skoro już nadarzyła się okazja to grzechem byłoby nie skorzystać i nie pojechać wraz z nim. Tym bardziej, że polskie morze ostatnio widziałam... nawet sama nie pamiętam kiedy, ale podejrzewam, że było to w okolicach mojej pierwszej gimnazjum.
   

   Trójmiasto samo w sobie wywarło na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Podobało mi się to, że w łatwy, niedrogi i szybki sposób za pomocą SKM mogę się dostać praktycznie w każde miejsce, a idąc brzegiem plaży wystarczy niecała godzinka spaceru, by z Gdańska znaleźć się w Sopocie. Miałam tam poczucie, że odpoczywam od tego całego wrocławskiego pędu życia. Mogłam się tam zrelaksować i wyciszyć. Sobotni wieczór spędziliśmy spacerując po centrum Gdańska, a piękna, słoneczna pogoda w niedzielę sprawiła, że zdecydowaliśmy się na spacer po plaży i Sopocie.

   Trochę szkoda, że tak mało zobaczyliśmy i nie mieliśmy wystarczająco dużo czasu, by zwiedzić wszystko dokładnie, a przede wszystkim, by dotrzeć do Gdyni, bo chcieliśmy się wybrać do tamtejszego parku trampolin. Mam nadzieję, że następnym razem nam się to uda, bo już od jakiegoś czasu mamy ochotę wybrać się do takiego parku.











Jak wam minął weekend? Podróżowaliście gdzieś ostatnio?

5 komentarzy:

  1. Oh, przykro mi, że było tak zimno w Gdańsku, w miniony weekend;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to, w jaki sposób prowadzisz bloga. Obserwuję, bo naprawdę warto!

    Pozdrawiam! I zapraszam na nowy post u mnie♥
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwierzysz, że ja jeszcze nigdy nie byłam nad naszym polskim morzem? Póki co mogę sobie cieszyć oko Twoimi zdjęciami :D co jak co, ale takie wypady z ukochanym są fajne :) na pewno miło spędziliście czas i odpoczeliście pomimo obowiązków :) warto czasem wyrwać się od rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas spędziliśmy wspaniale :) musisz koniecznie kiedyś pojechać nad polskie morze, polecam gorąco :)

      Usuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.