niedziela, 28 lutego 2016

19. Słoneczna niedziela

Hej! Dzisiejsza niedziela i tym samym ostatnia niedziela lutego minęła mi bardzo przyjemnie. Od samego rana czułam przypływ niezwykłej, pozytywnej energii, po prostu czułam, że to będzie dobry dzień. Jak tylko wstałam, przywitała mnie piękna pogoda na czele z cudownym słoneczkiem. Zapowiadał się idealny dzień na spędzenie czasu na świeżym powietrzu, tym bardziej, że ostatnio mało wychodzę z domu, bo na uczelnie/z uczelni, do pracy/z pracy, na szybkie zakupy się nie liczy. Do tego wszystkiego jestem raczej osobą, która zimą woli grzać się w ciepłych pomieszczeniach i rzadko spędza czas na zimnym dworze. Zatem, żeby wykorzystać iście wiosenną pogodę wybrałam się wraz z przyjaciółką na spacer i przepyszne lody o smaku kinder bueno. Nasz mały, niewinnie zapowiadający się spacerek przez miasto, przerodził się w całkiem niezły dystans, bo aż 6-cio kilometrowy. Kiedy zobaczyłyśmy ile kilometrów przeszłyśmy, jednogłośnie stwierdziłyśmy, że najlepszym i najszybszym powrotem do domu będzie skorzystanie z usług kolejowych.
Bardzo się cieszę, że niedziela minęła mi w tak pozytywnej atmosferze i mogłam spędzić miło czas z przyjaciółką.  


Jak wam minęła niedziela? Leniuchowaliście czy aktywnie spędziliście czas?
Pozdrawiam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. A ja dzisiaj w szkole byłam ale do 12:50 więc źle nie było..
    a później spotkanie z chłopakiem więc.. Niedziela udana była
    A od jutra ( od poniedziałku ) czeka mnie kolejny tydzień treningu.
    do wakacji coraz bliżej więc forma musi być. :)
    + Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju zazdroszczę słońca, u mnie taka tragiczna pogoda, że nie chce się nawet podnosić z łóżka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety dzisiaj pogoda we Wrocławiu zmieniła się o 360 stopni :(

      Usuń
  3. Lody wyglądają pysznie, ale wciąż nie jest to jeszcze pogoda, która powoduje, że mam na nie ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lody o smaku kinder bueno, temu się nie odmawia nawet zimą :D

      Usuń
  4. ja byłam w pracy.
    Lody wyglądaja baaardzo apetycznie <3/Karolina

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.