piątek, 5 września 2014

9. DIY kartka urodzinowa / Pomysł na prezent

Hej! Ile razy zdarzyło wam się, że zostaliście zaproszeni na urodziny, imieniny czy inne takie, ale kompletnie nie mieliście pomysłu jaki kupić prezent? Mi się to zdarza praktycznie za każdym razem, kiedy zbliża się taka okazja. Jednak tym razem (nie wiem co mnie naszło) postanowiłam, że kartkę urodzinową wykonam sama. Myślę, że to był impuls, który zapoczątkowała sama solenizantka, wręczając nam własnoręcznie wykonane zaproszenia, zamiast już "tradycyjnego" tworzenia wydarzenia na facebooku.
Pomysł na kartkę znalazłam w gazecie mojej młodszej siostry pt. "Mały Artysta". Muszę się przyznać, że odkąd skończyłam gimnazjum, a wraz z nim plastykę, praktycznie w ogólnie nie rozwijałam moich "zdolności artystycznych". Ogólnie rzecz biorąc było to dla mnie duże wyzwanie! Wszelkie elementy odrysowywałam i wycinałam własnoręcznie. Robocizna takiej kartki zajęła mi około dwóch godzin.
A to już efekt końcowy. W środku są oczywiście życzenia pisane prosto z serca. Generalnie wiem, że nie jest to mistrzostwo świata, jednak mam nadzieję, że miło zaskoczę solenizantkę. Czy zdarza wam się robić prezenty własnoręcznie, czy może stawiacie na gotowe rzeczy?
Powyższe zdjęcie to cały prezent. Jestem wielką fanką wszelkich pudełek na różne pierdoły, więc stwierdziłam, że z pewnością solenizantce też się takie przyda. W pudełku scrub do ciała, cukierki i oczywiście wyżej wspomniana kartka. W efekcie końcowym wszystko jest ładnie zapakowane w papier ozdobny.

Według mnie to dosyć prosty zestaw na prezent, ale za to całkiem praktyczny. A tak przy okazji, macie jakieś ciekawe propozycje na prezent, lub same dostałyście coś zaskakująco fenomenalnego? Chętnie się dowiem, bo za tydzień mam kolejne urodziny, a kompletnie nie wiem co kupić. :)

2 komentarze:

  1. śliczną kartkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) solenizantka była zachwycona, że tak od serca :)

      Usuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.