czwartek, 31 lipca 2014

6. Sparks / Ostatnia piosenka

Hej!
 Jakiś czas temu w moje ręce wpadła książka Sparksa I wciąż ją kocham (Dear John). Ekranizację tej książki, w której występują Channing Tatum i  Amanda Seyfried miałam okazję zobaczyć już dawno temu. Film jest naprawdę dobry, ale mimo wszystko książka jest jeszcze lepsza i potrafi zaskoczyć osoby takie jak ja, które najpierw oglądały film, a dopiero potem miały okazję ją przeczytać Zaskoczyła mnie bynajmniej tym (uwaga spojler), że kończy się zupełnie inaczej niż film.

 

Dwa dni temu wypożyczyłam kolejną książkę Sparksa. Tym razem padło na Ostatnią piosenkę. Podobnie jak w przypadku Dear John, film miałam okazję widzieć już wcześniej. Jestem ciekawa czy i tym razem książka będzie lepsza, i jakimi szczegółami będzie się różniła. Film mam zamiar zobaczyć ponownie gdy przeczytam książkę.



Czy macie tak, że chętnie oglądacie film po przeczytaniu książki czy właśnie odwrotnie, najpierw wolicie obejrzeć, a potem przeczytać?

6 komentarzy:

  1. ja zazwyczaj najpierw oglądam, a później czytam :) Ostatnią piosenkę oglądałam, a Wciąż ją kocham ani nie oglądałam ani nie czytałam.

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obejrzeć, naprawdę przyjemnie się się to ogląda ;-)

      Usuń
  2. musi być świetna :) może w wolnej chwili wybiorę się do biblioteki :)

    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić książki Sparksa ;-)
      Ja na tych dwóch pewnie nie przestanę.

      Usuń
  3. Haha! Miałam dokładnie tak samo jak ty! Przeczytałam "I wciąż ją kocham" później obejrzałam film i był kiepski w porównaniu do książki. Dzisiaj wypożyczyłam właśnie też "Ostatnia piosenka" i myślę, że szybko pójdzie jej przeczytanie :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam i wciąż ją kocham <3

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.