czwartek, 17 lipca 2014

5. Trip / Wrocław

Hej!
Ostatnio miałam okazję spędzić dzień we Wrocławiu. Wybrałam się tam z moim chłopakiem i przyjaciółką. Naszym głównym celem było złożenie papierów na wybrane uczelnie. Już od października będę studentką Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu! Po załatwieniu spraw docelowych wybraliśmy się do mieszkania znajomych, a następnie zabraliśmy się do zwiedzania miasta. Odwiedziliśmy m.in. Rynek, Halę Stulecia i Sky Tower. Widzieliśmy wiele pięknych kamienic i budynków. Wrocław jest bardzo pięknym miastem!

6 komentarzy:

  1. Faktycznie Wrocław jest cudowny :)) Widzę, że zaczynasz dopiero "blogować" więc życzę ci wytrwałości.

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie zaczynam, raczej powracam :) Mimo wszystko życzenia wytrwałości bardzo się przydadzą, dzięki :)

      Usuń
  2. Marzą mi się studia we Wrocławiu, abym mogła tam choć te 5 lat pomieszkać! Ale jest to na drugim końcu Polski, dlatego zapewne wyląduję w kochanym Krakowie :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Wrocław również jest na drugim końcu Polski, mimo to nie rezygnowałam żeby się tam dostać :) Trzymam kciuki żeby Wrocław i tobie się udał :)

      Usuń
  3. Gratuluje dostania się na uczelnie! :) Szkoda, że jeszcze nie miałam okazji być we Wrocławiu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :* To był mój pierwszy raz we Wrocławiu, miasto super, naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.