poniedziałek, 7 lipca 2014

4. Plażing / Smażing

Hej!
Wczorajsza pogoda była idealna na plażowanie, dlatego wraz z grupką najbliższych mi osób postanowiliśmy się wybrać nad miejski zalew, by złapać trochę słońca i zrelaksować się nad wodą. Przyjemnie spędziliśmy kilka godzin dryfując na materacach. Po takim odpoczynku mocno zgłodnieliśmy, więc udaliśmy się do domu, by zrobić pyszne gofry, które nie do końca nam wyszły, ze względu na to, że po pewnym czasie traciły swoją chrupkość i robiły się zbyt miękkie.



Niestety dzisiejsza pogoda zdecydowanie różni się od wczorajszej. Za oknem widnieją szare, posępne chmury, z których co chwilę kropi deszcz. Do tego wszystkiego zanosi się na burzę. Szkoda, bo liczyłam, że dzisiejszy dzień będzie napawał optymizmem i zachęcał do aktywnego wypoczynku.

4 komentarze:

  1. ja w tym roku jakos nie moge znalezc czasu na opalanko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałabym znaleźć wakacyjną pracę niż mieć czas na opalanie :(

      Usuń
  2. Ja z trzy dni temu też się opalałam bo była bardzo ładna pogoda jednak teraz zaczyna robić się beznadziejna :>
    Pozdrawiam! :*

    Klikniesz w linki sheinside? To moja pierwsza współpraca, odwdzięczę się jakoś. : http://snookie-snooki.blogspot.com/2014/06/summer.html#comments

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich regionach zupełnie nie ma już ładnej pogody :(

      Usuń

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.