piątek, 27 czerwca 2014

2. Absolwentka / Wyniki maturalne

Hej!
Stres związany z wynikami maturalnymi minął tak szybko (już o 5 rano), gdy tylko zalogowałam się na stronę oke i zobaczyłam, że wszyściutko zdałam. Jestem niezmiernie szczęśliwa, że skończyłam liceum, zdobyłam wykształcenie średnie i nie muszę już chodzić do tej szkoły. Nie wspominam jednak liceum źle, bo był to dobry czas dla mnie. Poznałam wiele ciekawych ludzi, z którymi świetnie się dogaduję. To oni sprawili, że te trzy lata w zupełnie nowym środowisku minęły w przyjaznej atmosferze. Wiadomo, bywało ciężko, mnóstwo kartkówek, sprawdzianów, zadanek z matmy, niewiele czasu dla siebie. Rozpaczałam, że już nie wyrabiam, a nowych, niepotrzebnych mi rzeczy przybywa. Mimo wszystko jestem z siebie dumna, że zapracowałam i na dobre wyniki maturalne, jak i na przyzwoite świadectwo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.