czwartek, 26 czerwca 2014

1. Powrót / Nowy początek

Hej!
Pogoda za oknem nie wygląda zbyt zachęcająco, więc pomyślałam, że będzie to odpowiedni czas, by powrócić do blogowania. Praktycznie przez rok nic tutaj nie zamieszczałam, dlatego postanowiłam, że zacznę od nowa. Tym bardziej, że niejako zaczęłam kolejny etap w moim życiu. Skończyłam liceum, czekam na wyniki maturalne, a już w październiku planuję wybrać się na studia.
Mam teraz dużo wolnego czasu, więc nie zaszkodzi wypełnić go notatkami z mojego życia. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że wpis ci się spodobał i zostawisz tu po sobie ślad.
Twój komentarz, jest dla mnie ogromną motywacją do tworzenia następnych wpisów.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obserwacje. ♥
Doceniam konstruktywną krytykę, ale nie akceptuję wulgarnych komentarzy.